• Fri frakt från 600 kr
  • Öppet köp i 30 dagar
  • Fria returer

FAQ

När kommer min leverans? Är den försenad?
Om du har ett spårnings-ID (kollinummer) kan du enkelt kika vart ditt paket är just på PostNords hemsida. När du anger din mailadress i samband med din beställning sparas din order automatiskt inne på ditt konto, om du har betalat med Klarna Checkout. Ditt kollinummer skickas till dig via mail när vi har skickat din leverans.

Kan jag få min leverans snabbare?
Vi jobbar såklart alltid för att ordrarna ska komma fram så snart som möjligt. Är det extra bråttom får du gärna skriva en kommentar i din order eller kontakta oss så prioriterar vi din order.

Jag vet ej vilken storlek jag ska ha kan ni hjälpa mig?
Våra varumärken har olika passform så om du kontaktar oss så kan vi hjälpa dig att hitta rätt storlek för dig och dina behov!

Jag vill byta storlek, hur gör jag, vad ska jag ha?
Inga problem, här kan du enkelt läsa om Byte & Retur.

Jag vill beställa en specifik bh från ett av era märken som jag inte hittar på webshoppen?
Kontakta oss via vårt kontaktformulär, så hjälper vi dig!

Jag har förslag på förbättringar, vart vänder jag mig?
Feedback är alltid uppskattat! Välkommen att kontakta oss här.

Jag har förslag på ett varumärke ni borde ta in, vem ska jag kontakta?
Vad kul! Välkommen att kontakta oss via vårt kontaktformulär.

Vilken storlek ska jag välja?
I vår Bh-guide kan du få mer information.

Kan jag avbryta en beställning jag gjort?
Om beställningen ej har packats och skickats. Se mer information under Mitt Konto.

Kan jag göra ändringar i min order?
Om beställningen ej har packats och skickats. Se mer information under Mitt Konto.

Jag har en fråga om min faktura.
Det enklaste sättet att hantera din faktura är att gå in på Mitt Klarna.

Jag har stött på ett problem när jag använde sidan.
Kontakta oss på 0738 - 23 24 44 eller via vårt kontaktformulär.

Jag har en rabattkod, hur använder jag den?
Din rabattkod registrerar du i kassan när du genomför ditt köp. Glöm ej att aktivera koden efter att du har fyllt i den. Ett tips är att kopiera koden som du har fått, så att du är säker på att den har rätt format även när du infogar den i kassan. En giltig rabattkod gör att summan ändras enligt rabattkodens värde. Har du fler än en rabattkod? Du kan använda en rabattkod per beställning, så vi rekommenderar att du väljer den som ger dig bäst rabatt.

Jag har ett presentkort, hur använder jag det?
Ditt presentkort har en kod som du registrerar i kassan när du genomför ditt köp. Summan justeras utifrån värdet på presentkortet. Du behöver inte använda allt tillgodo på en gång utan kan välja att handla vid olika tillfällen, inom presentkortets giltighetstid. Glöm inte att aktivera presentkortet efter att du har fyllt i koden.

Din produkt är tillagd

×